روز معلم در آوین با دانش آموزان
روز معلم بود.حاجی با
امکانات موجود یک جشن کوچکی ترتیب داده بود.تا در ارزش نهادن این روز
بعنوان یک فرهنگی فعال و زحمت کش روستای آوین سهیم باشد.امسال در این پنج
سال سکونتم در آذربایجان ،از نظر گرمای کلاس در هوای سرد آذربایجان مشکلی
نداشتم.اگر زحمات این عزیز نبود.در گذر از هوای سرد مسیر تردد تا مدرسه یخ
می زدم.همیشه یکساعت قبل بخاری هارا روشن می کرد.تا مهمان همکارش در این
هوای سرد سردترین سال آذربایجان یخ نزند.نگهداری و آماده سازی کلاس ها از
نظر بهداشتی و تمییزی از برنامه های هر روز این عزیز بود.تا در طول یکسال
سکونتم در این روستا برای تدریس از زحمات این دوست و برادر و همکار خوبمان
تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.در صورت تغییر محل در سازماندهی جدید همچنان
دست بوس این عزیز در صید خاطره انسانی خواهم بود.







+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم دی ۱۳۹۱ ساعت 18:33 توسط حسین قره داغی آچاچی له
|
این عکس بر گرفته از خبر تلویزیونهای ترکیه توسط خبرنگار آنادلی آژانسی هست.که در 16 روزنامه ترکیه هم چاپ شده بود.اولین سفرخارج ازایران و سومین کشوری بود.که پایتخت آن را نخ پیچی می کردم.بیشتر سفرهایم بعداز تعطیلات مدرسه در فصل تابستان صورت می گیرد