اطلاعیه برنامه تابستان برای رکابزنی تا المپیک لندن 2012
خیلی از مردم و دوستان میانه ای که برخورد می کنم.لطف و محبت دارند.اکثرا می پرسند کی حرکت می کنی.من هم مجبورم فقط به خردادماه و پایان امتحانات اکتفا کنم.اما از اعلام کل برنامه ها گاها صرف نظر می کنم.لذا به پیشنهاد دوستان اطلاعیه کامل حرکت را در یک برگ آ۴ آماده کردم.تا با پخش آن در زادگاهم آچاچی و میانه اطلاع رسانی کنم.
در این بین در این سکوت چند ماهه زیاد توقع ویزه نداشتم.چراکه حمایتهای مسئولین حتی با یک برگ کاغذ می توانست.این حرکتهای جسورانه چند ساله ام را پربار تر کند.اما خوشبختانه چنین اقدام در خور شایسته صورت نپذیرفت.تا همچنان در آینده خود جوابگوی کوتاهی شان در برابر یک اراده خستگی ناپذیر یک جوان میانه ای و آذری و ایرانی باشند.
در این حرکت هم در سکوت مطلق به پیگیری برنامه هایم ادامه می دهم.تا همچنان راه را برای جوانان جویای تلاش و همت باز کنم.که با دست خالی هم می توان کارهای بزرگی انجام داد.در این فضا داشتن صبر و بردباری و صعه صدر در کنار عمل هم تنها آرامش درونی ام هست.که به من قدرت بیشتر تلاش و همت را به ارمغان می آورد.

این عکس بر گرفته از خبر تلویزیونهای ترکیه توسط خبرنگار آنادلی آژانسی هست.که در 16 روزنامه ترکیه هم چاپ شده بود.اولین سفرخارج ازایران و سومین کشوری بود.که پایتخت آن را نخ پیچی می کردم.بیشتر سفرهایم بعداز تعطیلات مدرسه در فصل تابستان صورت می گیرد