نمی توانم
نمی توانم
نزدیک به 100000 عکس دارم.دوست داشتم.آنها را در وبلاکم قراربدهم .اما هنوز امکانات ندارم.در کنارش زمان هم با من سر نا سازگاری دارد.خط تلفن ثابت ندارم. چون در منطقه ای از میانه قرار داریم که خط تلفن آن اشباع شده است. وجایی برای خط تلفن جدید وجود ندارد.با ایرانسل هم بیشتر فقط پیامهارا می خوانم.
اما بالاخره روزی در وبلاکم همه را برای عزیزان هدیه خواهم داد.حتی در پیوند های روزانه جایی تعبیه کرده ام .اما موفق به گذاشتن عکس در این آدرس نشده ام.البته باید گویا ازفضای عکس ها در فتو شاپ کم کنم.وبعد از طریق سایتی باز سازی کنم.که هنوز موفق نشده ام.
دوربینی دارم.هر کجا که بوده ام با من همراه بوده است.موضوع عکسهایم در همه زمینه ها صدق می کند.می دانم به دیدنش خواهد ارزید.البته باز سلیقه ام در شکار صحنه ها هم بر مذاق دوستان خوش خواهد آمد.و وجه تمایز زیادی با عکس های دیگر خواهد داشت.

این عکس بر گرفته از خبر تلویزیونهای ترکیه توسط خبرنگار آنادلی آژانسی هست.که در 16 روزنامه ترکیه هم چاپ شده بود.اولین سفرخارج ازایران و سومین کشوری بود.که پایتخت آن را نخ پیچی می کردم.بیشتر سفرهایم بعداز تعطیلات مدرسه در فصل تابستان صورت می گیرد