هنوزم در پی کسب تجربه هستم
من بیشتر عمرم را برای نوشتن صرف کرده ام.همیشه همراهم یک کتابچه ای برای نوشتن هست.تا حالا بیشتر در کسب تجربه ها غوطه ور بودم.بعداز برگشتنم به آذربایجان نهایت تلاشم برای جمع بندی و چاپ کتابهایم بوده است.اما تا امروز زمینه برایم فراهم نشده است.مقالات اخطار گونه آقای مجید محبوبی استاد بزرگوارم قابل کتمان نیست.اما در این انتخاب و تلاش دوراه بیشتر ندارم.چراکه دوست دارم وقتی به کاری دست زدم.همیشه از یک روش نو واولین استفاده کنم.شاید رمانهایم را بررسی می کنم.ازیک زاویه خاص و منحصر به فرد استفاده کرده ام.که اگر خدا عمری داد.حتما بعدا از چاپ این افکار مرا تایید خواهید کرد.چرا که از تقلید متنفر هستم و دوست ندارم از روش های کشف شده جلو بروم.یا اینکه راه نا تمام را یکی از دوستان کامل نمایند.

چند
سالی است.بد جوری افتاده بودم.در بعضی از برنامه های زندگی ام نا خود آگاه
تسلیم تقدیر و سرنوشت بودم.هر چه تقلا کردم.متاسفانه ناموفق بودم.این
کشمکش مرا خیلی افسرده کرده بود.تا دنبال یک راه گریزی باشم.بنابر این با
ورزش چند مدتی است که سر گرم هستم.هر چند می توانستم در یک برهه ای یک
ورزشکار خیلی حرفه ای باشم.اما قسمت این چنین نبود.یواش یواش در حال تمرکز و
یافتن آرامش درونی ام هستم.بعداز حرکت بزرگ ورزشی ام ،اگر خداوند عمری
مقدر نمود.حتما از سال دیگر در چاپ نوشته هایم تلاش خواهم کرد.
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم دی ۱۳۹۱ ساعت 18:23 توسط حسین قره داغی آچاچی له
|
این عکس بر گرفته از خبر تلویزیونهای ترکیه توسط خبرنگار آنادلی آژانسی هست.که در 16 روزنامه ترکیه هم چاپ شده بود.اولین سفرخارج ازایران و سومین کشوری بود.که پایتخت آن را نخ پیچی می کردم.بیشتر سفرهایم بعداز تعطیلات مدرسه در فصل تابستان صورت می گیرد