چه می گویی

هر که باشی ،هر چه هستی ،هرچه فکر می کنی ،هرچه می بافی،باش.هر کس به قدر درک و باورش در راه خود ایمانش را بارورمی کند.عقل ایجاب می کند.به هدفی متعالی فکر کنی.ودر راه کسب آن استوار و مقاوم باشی.اگرهم به شکست انجامید.لااقل در این خوشی که به ضمیر درون خود،پاسخ مثبت داده ای.

گاها بعضی از دوستان با حرکت های نا امید کننده ،دوست دارند.منطق را پیش بکشند وبا سفسطه گرایی به حساب خودشان مرا راهنمایی کنند.تا در سکون آرامش بگیرم.در حالیکه نمی دانند.سکون برایم بمانند تسلیم در برابر مرگ است.برای تمام هدفهایم برنامه دارم.وتا الان هم موفق بوده ام.هرچند خیلی بی مهری ها را با صبر ومتانت تحمل کرده ام.اما تمام این تلاش ها با هزینه شخصی راهی است که مرا در قله های صعود بمانند طنابی یک نوع اطمینان خاطر از سقوط را تداعی می کند.همچنان استوار و مقاوم با یاری خداوند به راهم ادامه خواهم داد.تمام این برخوردها را با گذشت زمان در خاموشی پاسخ خواهم داد.