خانواده شجاع

هرچند در این یکسال مدیون خانواده هستم.ودر حرکتهایم خانواده را با محدودیتهایی همراه ساخته ام.اما خوشحالم که چنین خانواده ای دارم.که در درک حرکتهایم ،مهربانه دوری مارا از مسئولیت ها به عهده دارند.کار و گذشت ساده ای نیست.کمتر جمعی این غیبت چند ماهه را تحمل میکند.اما در طول زندگی، درک شرایط به لطف خدا در خانواده نهادینه شده است.چراکه به قدرت و توانایی ام ایمان دارند.سکون را با من ،می دانند شرایط اشتراکی نیست.بخصوص با آمدن چهار ساله به آذربایجان ،می دانند.دلم را در بلوچستان جا گذاشته ام.می دانند در هر کاری اگر اراده کنم .موفق خواهم شد.تنها ضعفم رادشمنی با مادیات می دانند.

به هرحال در این حرکت از همسر مهربان و دختر گل وپسر کوچلویم ،شرمنده هستم.که باز در این یکسال از مسئولیت و وظایف بدور خواهم بود.وچند ماهی به اضافه یکسال نتوانستم  به قولم در سفر با خانواده به جنوب غربی ایران در تکمیل سفر به تمام نقاط ایران  با خانواده ،عمل کنم.انشاء ا... خدا اگر عمری داد .جبران خواهیم کرد.