ركاب زني مسير مير جاوه به خاش را افتخار داشتم بعنوان يك ورزشكار براي اولين بار در تاريخ ركابزني به نام خود ثبت كنم.تا حالا كسي اين مسير را طي ننموده است.مسير جاده غير استاندارد و براي دوچرخه سواري بدليل كوچكي جاده خيلي خطرناك بود.اما در سايه لطف خداوندي ومحبت مردم اين منطقه موفق شدم به نام خود ثبت كنم.البته شايعه موجود در اذهان هم دليلي بود.تا با پيمايش اين مسير ثابت كنم.مردم بلوچستان خيلي مهربان و خونگرم هستند.اين وصله ها حاصل تلاش گروهي كج انديش است.كه در سايه آن تلاش مي كنند با ايجاد نا امني به منافع خود برسند.