آرزو به دل مانده های غریب غربت حتما ببینند
بارش برف چند روزه ارتفاع برف را در کنار دامنه های بزقوش همراه با عوامل طبیعی دیگر،غیر قابل تصور کرده است.بارش چند روز پیش حداقل به 60 سانتیمتر می رسد.در عمرم همچنین بارش برفی ندیده بودم.در دوری چند ساله از آذربایجان و اقامت چندین ساله در بلوچستان ،مرا تشنه آرزوی دیدن دوباره برف کرده بود.تا همیشه در حسرت چنین روزی باشم.اما در پشت آن از مشکلات و عذاب های آن ناآگاه باشم.تا چنین آرزویی را نکتم.
البته ماهمه انسانها با قبول یک محدویت حس می کنیم.فرار از آن محدوده آرامش خاطر را برای ما به ارمغان خواهد آورد.در حالیکه هر محدوده جدید،محدوده قبلی را مهربانترنشان میدهد.تا در مشیت خداوندی راضی به رضای او باشیم.تا از همان محدوده بهترین استفاده را بکنیم.
آرزو داشتم مجددا در یک روز برفی باشم.در یک روستا،آنقدر برف ببارد.تا عقده های چند ساله ام را خالی کنم.روی آن راه بروم و....

































این عکس بر گرفته از خبر تلویزیونهای ترکیه توسط خبرنگار آنادلی آژانسی هست.که در 16 روزنامه ترکیه هم چاپ شده بود.اولین سفرخارج ازایران و سومین کشوری بود.که پایتخت آن را نخ پیچی می کردم.بیشتر سفرهایم بعداز تعطیلات مدرسه در فصل تابستان صورت می گیرد